Een goede, overzichtelijke administratie is net als een tuin: het lijkt veel werk om het netjes te krijgen en wordt ook vaak uitgesteld. Het kost in het begin wel wat tijd maar daarna is het een kwestie van onderhouden. Als je eenmaal het onderhoud gedaan hebt, geniet je van de rust die het je geeft en het is geheel overzichtelijk wat er speelt. We helpen graag ondernemers en particulieren om hun administratie op orde te krijgen, tips te geven en te zorgen voor deze rust en overzicht. We geven duidelijk aan wat de kosten zijn voor de diensten. Zowel een uurtarief als een afgesproken prijs voor de gehele dienst is bespreekbaar. Geen verrassingen achteraf dus! Dat biedt zekerheid en rust. Neem gerust contact met ons op wanneer je meer informatie wilt over de diensten die we leveren. 3PP helpt je bij het invoeren van de financiële administratie, bij de aangiften inkomsten-, vennootschap,- en omzetbelasting, debiteurenbeheer en op aanvraag diverse rapportages. Werktijden en werklocatie(s) zijn bespreekbaar.
Hoe werken we?
De wens van u als klant staan voorop, wij bieden de keuzemogelijkheden:
1. 3PP verzorgt uw volledige administratie op onze vestiging.
U overhandigt ons uw facturen, kas- en bankbescheiden. Al dan niet digitaal en u lift gratis mee op ons boekhoudpakket.
2. 3PP verzorgt uw volledige administratie bij u op kantoor.
Uw facturen, kas- en bankbescheiden bevinden zich bij u op kantoor. Wij komen een dag in de week, een dag in de twee weken, eens per kwartaal bij u op kantoor. Al naar gelang de wens en de noodzaak.
3. U boekt alleen uw verkoopfacturen en 3PP verzorgt de overige administratie.
U verzorgt de facturatie aan uw klanten. Wij verzorgen de overige werkzaamheden.
4. U voert uw eigen administratie en 3PP adviseert.
U voert uw volledige administratie. 3PP biedt u ondersteuning op de momenten dat u deze nodig heeft.
Voordelen van uitbesteding van uw financiële en fiscale administratie
Tijdwinst: u heeft meer tijd en ruimte om te ondernemen.
Wij zijn op de hoogte van de nieuwe wet- en regelgeving en van fiscale mogelijkheden. In de aangiften worden deze zaken meegenomen, zodat u zo min mogelijk belasting hoeft te betalen.
Een juiste opzet van uw administratie garandeert dat u beschikt over complete management- en stuurinformatie. Wij zorgen er bovendien voor dat de administratie zodanig wordt opgezet, dat deze ruimte biedt voor toekomstige groei. Zo bent u verzekerd van een goede basis voor uw fiscale aangiften en inzicht in uw bedrijfsvoering.
Meer ondersteuning nodig?
Heeft u door bijvoorbeeld groei of zwangerschapsverlof meer ondersteuning nodig? Dat kan dan komen we ad interim bij u op kantoor voor een afgesproken periode tegen een vooraf afgesproken tarief.